Vázací pásky, kurtny pro kontejner i kamion
Nabízíme vícenásobně použitelné vázací systémy i jednorázové upínací a vázací prostředky
Sopack nabízí vázací pásky a kurtny pro zabezpečení vašeho nákladu
Společnost Sopack s.r.o. nabízí úvazové systémy, kurtny, safety sheety pro bezpečný převoz vašich produktů. Díky, širokému portfoliu a skladovým podmínkám dokážeme rychle reagovat na vaše požadavky. Jsme připraveni Vám pomoci s doporučením vhodného úvazu, či pomoci vymyslet systém ukotvení.
Jak vybrat správný úvaz?
Výpočet sil v kamionu/kontejneru
Je nutné spočítat tonáž zatěžovácí jednotky/palety, znát kudy se bude pohybovat kamion (státy a jejich normy), či kontejner (moře, železnice). Spočítat hmotnosti v daných směrech a podle toho fixovat kamion, či kontejner tak, aby bylo vaše zboží v bezpečí. Více níže...
Výběr úvazu dle tun, průtažnosti
Je nutné spočítat tonáž zatěžovácí jednotky/palety, tak aby odpovídala specifikacím daného úvazu. Zároveň je nutné počítat s protažením úvazů tak, aby jednotlivé bloky nebyly moc dlouhé. Protažení úvazů je standardně 3-5%
Kurtny do 3 tun
400daN-Kurtna 6m, tl. 25 mm,
Specifikace: 2 kusy (0,4m + 5,6 m) LC ( přímý tah) 400 daN
500daN-Kurtna 6m, tl. 25 mm,
Specifikace: 2 kusy (0,4m + 5,6 m) LC ( přímý tah) 500 daN
1000daN-Kurtna 6m, tl. 25 mm,
Specifikace: 2 kusy (0,4m + 5,6 m) LC ( přímý tah) 1000 daN
Kurtny nad 3 tun
2500daN-Kurtna 6m, tl. 50 mm,
Specifikace: 2 kusy (0,4m + 5,6 m) LC ( přímý tah) 2500/5000 daN
2500daN-Kurtna 8m, tl. 50 mm,
Specifikace: 2 kusy (0,4m + 7,6 m) LC ( přímý tah) 2500/5000 daN
Minimální odběr: 10 ks
2500daN-Kurtna 10m, tl. 50 mm,
Specifikace: 2 kusy (0,4m + 9,6 m) LC ( přímý tah) 2500/5000 daN
Minimální odběr: 8 ks
Doplňující produkty pro fixaci zboží v kamionu/kontejneru
Výpočet sil v kontejneru v intermodulární dopravě
Tým Sopack je připraven Vám pomoci s návrhem a propočtem sil v kontejneru, při fixaci zboží v kontejneru je nutné zjistit cestu, jakou bude kontejner putovat a dle toho spočítat síly na které má být zboží v kontejneru fixováno. Dle statistik kontrolních úřadů je v dnešní době 25 % kontejnerů exportovaných z EU nedostatečně zajištěno a až 60 % námořních kontejnerů, které jsou do EU importovány. Výpočet sil v kontejneru je definován pomocí norem jednotlivých států, či CTU Code (Cargo Transport Unit), AAR Code (Association of American Railroads) UIC, ČD Cargo. Vždy je nutné se zaměřit na cestu kontejneru
Výpočet sil v kontejneru v námořní dopravě
Pro správnou fixaci zboží v námořním kontejneru je nutné znát, jaké síly na kontejner působí a do jakých směrů je nutné kontejner zajišťovat/fixovat. V námořní přepravě CTU Code určuje rozložení sil dopředu 0,4G, dozadu 0,4G, do boku 0,8G, ve směru nahoru 0,2G
Výpočet sil v kontejneru v želežniční přepravě
Pro správnou fixaci zboží v železničním kontejneru je nutné znát, jaké síly na kontejner působí a do jakých směrů je nutné kontejner zajišťovat/fixovat. V železniční přepravě CTU Code určuje rozložení sil Dopředu 0,5G, Dozadu 0,5G, do boku 0,5G, ve směru nahoru 0 G. Nicméně UIC a ČD CARGO má vyšší poždavky a to dopředu 1,0G, dozadu 1,0G, do boku 0,5G, ve směru nahoru 0,3 G
Výpočet sil v kontejneru v kamionové přepravě
Pro správnou fixaci zboží v námořním kontejneru na silnici je nutné znát, jaké síly na kontejner působí a do jakých směrů je nutné kontejner zajišťovat/fixovat. V železniční přepravě CTU Code určuje rozložení sil dopředu 0,5G, dozadu 0,5G, do boku 0,5G, ve směru nahoru 0 G.